Klantenservice
Bestellen en Betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen op onze website door bij het gewenste product de maat en kleur te selecteren en het product toe te voegen aan het winkelmandje.
Wanneer uw bestelling compleet is kunt u rechtsboven op de winkeltas klikken en vervolgens te kiezen voor "Ga naar afrekenen".
Op onze kassa / checkout pagina vult u de benodigde gegevens in zoals uw Verzend en Factuuradres, u kiest de beschikbare verzendmethode en kiest de gewenste betaalmethode.
Controleer uw bestelling en kies vervolgens "Plaats bestelling".
U wordt doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode.
Welke betaalmethode accepteert Textiel24.nl?
Textiel24 accepteert de volgende betaalmethode:
- iDeal
- Klarna Achteraf betalen
- Bancontact
- Credit Card Mastercard / Visa / American Express
- Overboeking per bank
- Sofort
- Giropay
- KBC/CBC
Verzenden en Bezorgen
Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland bedragen voor pakketten € 3,95 voor bestellingen met een orderwaarde lager dan €15,- bedragen de verzendkosten €5,95, voor Belgie bedragen de verzendkosten voor pakketten € 7,95. Binnen Nederland dat bestellingen met een netto orderbedrag (incl. BTW en excl. verzendkosten) boven de € 50,00 gratis worden verzonden, voor Belgie ligt het minimum orderbedrag voor gratis verzending op €100,00. Voor pakketten buiten Nederland (binnen Europa) gelden verzendkosten vanaf € 9,95 (afhankelijk van het gewicht worden de verzendkosten berekend). Pakketten naar het buitenland worden altijd verzonden met Track&Trace.
Verzenden
Textiel24.nl maakt voor verzendingen gebruiken van PostNL (pakket).
PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We doen altijd ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te laten bezorgen, bij de producten staat de verwachte levertijd aangegeven, doorgaans zijn veel producten direct leverbaar indien je deze voor 23:30 besteld worden deze de volgende leverdag geleverd. Daarnaast hebben we ook artikelen welke een verwachte verzendtijd hebben van 1-2 of 2-3 werkdagen, we verwachten de artikleen binnen deze tijd aan u te kunnen versturen.
Wij verzenden bestellingen compleet, houd hier rekeneing mee met de levertijd.
Pakket volgen
Als u uw pakket wil volgen, kunt u ons altijd bellen voor een Track en Trace code van uw pakket. Als u pakket niet voorzien is van een Track en Trace code, zal deze doorgaans na 1 uiterlijk 2 werkdagen bij U worden bezorgd.
U bent niet thuis?
Wat gebeurt er met uw bestelling als U niet thuis bent? PostNL zal in eerste instantie altijd bij de buren proberen het pakketje aan te bieden (tenzij uitdrukkelijk aangegeven dit niet te doen). U krijgt dan een briefje in de brievenbus met de melding hiervan. Mochten de buren onverhoopt ook niet thuis zijn dan wordt het pakkeet afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL Servicepoint. Eventueel kunt U ook online een nieuwe afleverdatum of -adres opgeven. Dit kan ook via de link in de email met de Track en Tracecode.
Garantie & Retouren
Garantie
De producten van Textiel24 hebben indien niet anders vermeld op de productpagina standaard 1 jaar fabrieksgarantie.
Voor garantie kunt u contact met ons opnemen via info@textiel24.nl
Uw product retour sturen
Wenst u uw artikel te retourneren dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel gebruik maken van ons retourportaal via volgende link https://goparcel.nl/return/company/a22e2521-04a9-4848-a3a2-c7dad2b10819 , bij het aanmelden van uw retour opdracht vragen wij uw ordernummer en postcode.
Na het invullen van alle gegevens ontvangt u een PostNL verzendlabel, en dient u het product af te geven bij een PostNL servicepoint bij u in de buurt.
De kosten voor het retourlabel bedragen €5,25, deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Indien het pakket verkeerd of defect is geleverd komen de kosten van het retourlabel te vervallen.
Let op: Gebruikte artikelen, artikelen zonder labels of originele verpakking kunnen wij helaas uit hygienisch oogpunt niet retour nemen.
Artikelen dienen ongebruikt in de originele verpakking (incl. labels) retour gestuurd te worden. de artikelen zijn zo transparant mogelijk verpakt zodat u als consument het artikel goed kunt beoordeling in de verpakking. Helaas kunnen wij artikelen die uit de verpakking zijn geweest niet retour nemen. Wanneer u de stof/materiaal wilt voelen/beoordelen kunt u de bovenzijde van de verpakking openen, het beddengoed kan hierbij in de verpakking blijven.